آغاسي1

دنيا

 

نام ترانه: آی نفتی         خواننده : آغاسی            فیلم :نعمت نفتی

 

غم و درد روزگار قلبم و داغون میکنه

دل بی پناهما غصه پریشون میکنه

دشمن کهنه بوده با من همیشه زندگی

واسه ی من دیگه این زندگی نمیشه زندگی

آی نفتی نفتی سالی سه ماهه نفتی

بعد از زمستون روزش سیاهه نفتی

ای خدای روزی رسون روزی منا زود برسون

ای خدای بی کسون برای من تو یکی بمون

به خدا خسته شدم من دیگه از این دوندگی

میشه که یه روز منم بی غم باشم تو زندگی

آی نفتی نفتی سالی سه ماهه نفتی

بعد از زمستون روزش سیاهه نفتی

میگردم پریشون تو برف و تو بارون

میلرزه قلب خسته ام تو سرمای زمستون

همیشه تو راهم کسی نیست پناهم

نمیشه آتشی روشن تو شب های سیاهم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در برچسب:,ساعتتوسط donya | |