گوگوش2

دنيا

 

گریه کنم یا نکنم ..........................حرف بزنم یا نزنم

 

من از هوای عشق تو ......................دل بکنم یا نکنم

 

با این سوال بیجواب..................پناه به آینه میبرم

 

خیره به تصویر خودم ...................میپرسم از کی بگذرم

 

یه سوی این قصه تویی..............یه سوی این قصه منم

 

بسته به هم وجود ما...................تو بشکنی من میشکنم

 

نه از تو میشه دل برید .................نه با تو میشه دل سپرد

 

نه عاشق تو میشه موند................... نه فارغ از تو میشه موند

 

هجوم به بن بست رو ببین......................هم پشت سر هم روبه رو

 

راه سفر با تو کجاست..............................من از تو میپرسم بگو

 

بن بست این عشق رو ببین..................هم پشت سر هم روبه رو

 

راه سفر باتو کجاست....................من از تو میپرسم بگو

 

تو بال بسته منی...........................من ترس پرواز تو ام

برای آزادی عشق.....................از این قفس من چه کنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در برچسب:,ساعتتوسط donya | |