گوگوش22

دنيا

مابه هم نمی رسیم مثل خورشیدیم وماه
تن تو خاک بهشت تن من پر از گناه
تویی یک روز بهاردور تو خورشید گرم
من شبی بی همدمم یه شب سردو سیاه
من به دنبال توبا پای برهنه توجوان وتازه ای من پیرو کهنه من به دنبال تو با پای برهنه تو جوان وتازه ای من پیر وکهنه

تویی یک مرغ سپید عاشق چشم غروب
من گلالوده وتلخ قطره ابی ته چاه
تویی در راه سفر سفری دور و دراز تن بی قدرت من عاجز از این همه راه
من به دنبال تو با پای برهنه تو جوان وتازه ای من پیروکهنه من به دنبال تو با پای برهنه تو جوان وتازه ای من پیر وکهنه

تویی در راه سفر سفری دور و دراز تن بی قدرت من عاجز از این همه راه
من به دنبال تو با پای برهنه تو جوان وتازه ای من پیروکهنه من به دنبال تو با پای برهنه تو جوان وتازه ای من پیر وکهنه
ما به هم نمی رسیم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در برچسب:,ساعتتوسط donya | |