مهستي3

دنيا

مهستی

ترانهاي مهستي

آخر زمون – آخرین طبیب – آسمون با من و تو قهره دیگه – آشفته – آن که دلم را  – آوازک – آوای خسته دلان - آی بهاره – آینه شکسته – از خدا خواسته – اسیر – اشکی برام نمونده – الهی بمونی – امتحان – اوستا کریم – بارون احساس – بازیچه – بچه نشو ای دل – بذار من خودم باشم – بس کن – بستر غم (و نیز همراه با اکبر گلپایگانی در برنامه شماره 545 گل های رنگارنگ)  – بنشین کنار من – بنویس – بوی نون و بوی گندم (همراه با ستار) - بی تو می میرم – بی محبت – ترس از جدایی – تقصیر توست – تنها تو را می شناسم – تو ای عشق – بزن تا من برقصم – تو را دیگر ندیدم – تو می آی در نظرم – تهرون – جدایی – جمجمک – حرف آخر را بزن – حرف های قشنگ – حقیقت – حوصله عاشقی ندارم – خدا نگهدار – خوب من – خونه تکونی – در بسته – دریا – دل می گه دلبر می آد – دلقک – دلم تنگه – دنیا – دیروز و امروز – زنجیر عشق – زندگی – سایه عشق – سرای محبت - شاخه نبات – شاید – طاقت – عاشق شدن بی حاصله – عزیز رفته – عزیزم – عشق بازیگر – عشق پاک – غرامت عشق – قسم – قصه تازه – قفس – قمار زندگی – لبخند – مرغ تخم طلا – مرغ عشق – مسافر – من چه کنم – من دیگه یار نمی خوام – مونس – مهمان – نت های جدایی – نمی خوام – وقتی رفتم – وقتی عاشق می شی – هزار بهونه – همیشه عاشق -  هنوزم دوستت دارم – هوای عاشقی – هوسباز – یادش بخیر



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در برچسب:,ساعتتوسط donya | |